Aquest diumenge i dilluns, el Parlament ha commemorat el 43è aniversari de l’Estatut d’Autonomia amb dues jornades de portes obertes, obrint de pinte en ample l’edifici a tota la ciutadania.
ÀLBUM FOTOGRÀFIC
Els actes de celebració del Dia de les Illes Balears han omplert les estances del Parlament de ciutadans al llarg dels dos dies festius.
Aquest diumenge, 1 de març, després de l’acte institucional celebrat al migdia, [NOTA INFORMATIVA] s’inicià la jornada de portes obertes, que s’ha prolongat també durant aquest dilluns 2 de març.
Durant aquestes dues jornades, els visitants han pogut recórrer les principals dependències de la seu parlamentària, conèixer la història de l’edifici i aprofundir en el funcionament de la institució.
En total, més de 4200 persones han participat en la visita, amb el suport d’una audioguia disponible en sis idiomes, així com de panells i fulletons informatius, fet que posa de manifest la bona acollida i l’interès creixent de la ciutadania per conèixer el Parlament.
Cal recordar, a més, que el cap de setmana anterior la institució ja havia organitzat visites teatralitzades al Parlament, que reuniren prop de 300 assistents. [NOTA INFORMATIVA]